Twitter to miejsce w którym Twoje myśli i słowa zostaną zauważone.
Prowadzenie Twittera – Poznań oraz inne lokalizacje.
Jest to serwis społecznościowy, który udostępnia usługę mikroblogowania, ograniczoną do wpisów o długości 280 znaków. Z serwisu codziennie korzysta 126 mln ludzi, z czego 4,61 mln to Polacy.
Twitter pozwala ściśle sprecyzować grupę odbiorców, do jakich ma trafić dana reklama.
Z badań wynika, że z Twittera korzystają zazwyczaj ludzie zamożniejsi i lepiej wykształceni o bardzo sprecyzowanych zainteresowaniach.
Co ta podkreślana na każdym roku “precyzja” dla nas oznacza?
Wyobraźmy sobie, że mamy do sprzedania taki zegarek:
Kiedy ten zegarek się najlepiej sprzeda?
My obstawiamy, że będzie to El Classico w którym spotka się FC Barcelona i Real Madryt :)
Ile by kosztowała reklama na facebook’u naszego zegarka podczas meczu na profilu FC Barcelona? Wole nie wiedzieć… Twitter natomiast daje nam możliwość ustawienia reklamy dokładnie w czasie dowolnego widowiska i do konkretnej grupy odbiorców np. takich którzy lubią oficjalny profil klubu FC Barcelona. Kibice naturalnie wchodzą na Twittera by skomentować wydarzenia meczowe. W tym momencie widzą na swojej tablicy naszą reklamę. To właśnie oznacza ultraprecyzyjne targetowanie.
Powyżej przedstawiliśmy tylko jeden dość prosty przykład. Tak, dokładne targetowanie grupy odbiorców można wykorzystać w bardzo wielu przypadkach, trzeba tylko dokładnie ustalić grupę docelową np. kibice, wyborcy, fani filmu lub serialu i wiele, wiele innych.
W celu ustalenia kosztów kampanii reklamowej na Twitterze, potrzebne jest wcześniejsze ustalenie celów oraz strategii. Zapraszamy do kontaktu.