Twitter to miejsce w którym Twoje myśli i słowa zostaną zauważone.

Jest to serwis społecznościowy, który udostępnia usługę mikroblogowania, ograniczoną do wpisów o długości 280 znaków. Z serwisu codziennie korzysta 126 mln ludzi, z czego 4,61 mln to Polacy.

  • Twitter pozwala ściśle sprecyzować grupę odbiorców, do jakich ma trafić dana reklama.

  • Z badań wynika, że z Twittera korzystają zazwyczaj ludzie zamożniejsi i lepiej wykształceni o bardzo sprecyzowanych zainteresowaniach.

Co ta podkreślana na każdym roku “precyzja” dla nas oznacza?

Wyobraźmy sobie, że mamy do sprzedania taki zegarek:

Kiedy ten zegarek się najlepiej sprzeda?

My obstawiamy, że będzie to El Classico w którym spotka się FC Barcelona i Real Madryt 🙂

Ile by kosztowała reklama na facebook’u naszego zegarka podczas meczu na profilu FC Barcelona? Wole nie wiedzieć… Twitter natomiast daje nam możliwość ustawienia reklamy dokładnie w czasie dowolnego widowiska i do konkretnej grupy odbiorców np. takich którzy lubią oficjalny profil klubu FC Barcelona. Kibice naturalnie wchodzą na Twittera by skomentować wydarzenia meczowe. W tym momencie widzą na swojej tablicy naszą reklamę. To właśnie oznacza ultraprecyzyjne targetowanie.

Powyżej przedstawiliśmy tylko jeden dość prosty przykład. Tak, dokładne targetowanie grupy odbiorców można wykorzystać w bardzo wielu przypadkach, trzeba tylko dokładnie ustalić grupę docelową np. kibice, wyborcy, fani filmu lub serialu i wiele, wiele innych.

W celu ustalenia kosztów kampanii reklamowej na Twitterze, potrzebne jest wcześniejsze ustalenie celów oraz strategii. Zapraszamy do kontaktu.

tworzenie stron internetowych

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc Ci się wyróżnić!

Kreatywni, Innowacyjni & Zdeterminowani

Zaczynajmy!