Social Media to nowy kanał dystrybucyjny dla Twojej firmy

Z całą stanowczością należy stwierdzić, że media społecznościowe to przyszłość, która weszła na stałe do naszego codziennego życia. Pytanie nie brzmi “Czy warto być w mediach społecznościowych?”, lecz “Jak je najlepiej wykorzystać?”. Poniżej przygotowaliśmy, krótki opis najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Dowiedź się dlaczego Instagram będzie najlepszy dla fotografa, Twitter dla polityka, a LinkedIn to cudowne narzędzie do rekrutowania specjalistów z różnych branż.

  • Facebookto największy serwis społecznościowy na świecie. Obecnie posiada on ok. 1,5 mld użytkowników. Każda firma powinna posiadać profil na facebook’u. Pomijając kwestię czysto wizerunkowe, jest to doskonały kanał sprzedaży. Możemy dokładnie określić grupę klientów, której mają się wyświetlać nasze reklamy np. według regionu, wieku, płci i wielu innych parametrów. Dzięki tak dopasowanej reklamie trafiamy idealnie w cel, który nas interesuje np. studentów z Krakowa lub przedsiębiorców z Wielkopolski.

  • Instagram to najlepszy środek wizualnego przekazu. Korzysta z niego ok. 1 mld ludzi na całym świecie. Jeśli w Twojej branży liczą się zdjęcia lub sprzedaż można oprzeć o krótkometrażowe filmy to Instagram jest właśnie dla Ciebie. Instagram to obowiązkowa pozycja dla każdego fotografa, jeśli prowadzisz agencję modelingu, biuro podróży, organizujesz eventy lub po prostu twoje produkty przykuwają wzrok to Instagram w łatwy sposób pozwoli Ci pozyskać nowych klientów.

  • Twitter jak sama nazwa wskazuje, służy do “ćwierkania”. Wiadomość na Twitterze jest ograniczona do 280 znaków, minimalistyczna forma zobowiązuje do konkretnego przekazu. Jest to świetne narzędzie dla polityków, struktur rządowych, partii politycznych i wszelkiego rodzaju organizacji społecznych komentujących na bieżąco wydarzenia z życia publicznego.

  • YouTube to największy na świecie serwis treści video. Posiada on ok. 1,9 mld użytkowników. YouTube wymaga stworzenia reklamy w formie nagrania audiowizualnego (wideo). Pewnie zadajesz sobie pytanie jak zrobić taką reklamę? Ile to będzie kosztować? Czy nagranie reklamy przy pomocy telefonu będzie dobrze świadczyć o mojej firmie? Pewnie Cię zaskoczę, ale lokalna reklama na YouTube nie jest droga, wystarczy budżet ok. 30zł dziennie, skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

  • LinkedIn jest serwisem specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Posiada on ok. 630 mln użytkowników. Serwis określa się jako miejsce spotkań profesjonalistów. Ciekawą sprawą jest, że z platformy korzysta zarówno sektor MŚP jak również 95% firm z listy Fortune 500. Platforma doskonale łączy ze sobą mały lokalny biznes z międzynarodowymi korporacjami. Mówiąc wprost jest to idealne miejsce do rekrutacji na wymagające stanowiska, nawiązywanie współpracy B2B oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki. LinkedIn to wizytówka XXI wieku.

tworzenie stron internetowych

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc Ci się wyróżnić!

Kreatywni, Innowacyjni & Zdeterminowani

Zaczynajmy!