Co to jest copywriting reklamowy?

Jest to forma tworzenia reklamy, która polega przede wszystkim na pisaniu tekstów promocyjnych, celem jest wpływ na przyszłego odbiorcę, czyli potencjalnego klienta.

Dobry copywriter powinien posiadać wszechstronną wiedzę z wielu dziedzin życia, aby mógł swobodnie poruszać się w różnych tematach. Ciekawość i szeroka wiedza ułatwia zaspokojenie nawet najbardziej wysublimowanych potrzeb klientów.

Copywriting pozornie wydaje się być łatwym zadaniem, jednak w rzeczywistości okazuje się, że to bardzo skomplikowane zagadnienie. Przygotowanie poprawnego merytorycznie tekstu sprzedażowego, zgodnego z zasadami SEO to wyzwanie dla przeciętnego człowieka. Dzieje się tak z powodu braku treningu. Przeciętny “Kowalski” przez lata pracuje na szablonowych tekstach np. umowach lub zapisuje tylko, krótkie informacje np. numer telefonu, datę, zadanie. Nie kreujemy tekstów, które mają zapadać w pamięć, mieć głębszy sens. Teksty reklamowe muszą mieć odpowiednią strukturę, słownictwo (słowa kluczowe), ale przede wszystkim powinny być skierowane wprost do sprecyzowanej grupy odbiorców.

Dlatego naszych copywriterów oprócz nienagannej polszczyzny i kreatywności cechuje również znajomość warsztatu zasad SEO oraz psychologiczne podejście do klienta.

Jeżeli jesteś zainteresowany profesjonalnymi tekstami, które w sposób nieoczywisty i oryginalny będą kreować Twój wizerunek, w internecie to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Dzięki współpracy z nami Twoja reklama zyska pozytywny wydźwięk wśród potencjalnych klientów. Niezależnie, czy jest to Poznań, czy też inna lokalizacja, zawsze służymy Tobie naszą profesjonalną pomocą!

Jak powinien być napisany dobry tekst na potrzeby reklamowe?

  • Powinien zawierać słowa, które w szczególny sposób będą odnosić się do promowanego produktu lub usługi,

  • Słowa kluczowe powinny znaleźć się w odpowiednim miejscu, aby odbiorca zwrócił na nie szczególną uwagę w pierwszej kolejności,

  • Opis produktu lub usługi powinien być oryginalny i oparty na elementach, których nie będzie w stanie podrobić konkurencja,

  • Powinien zawierać szczegółowe informacje o produkcie/usłudze. Bardzo istotnym jest, aby wyróżnić tylko najważniejsze cechy opisywanej działalności,

  • Powinien być indywidualnie dostosowany do potencjalnego klienta. Należy go tak skonstruować, aby “trafiał w punkt” do konkretnej grupy docelowej,

  • Treść reklamy powinna być dobrze przemyślana, warto zwrócić uwagę na kontekst społeczno-psychologiczny, często decyduje on o rezultacie całej kampanii,

  • Język reklamy powinien być prosty o jasnym przekazie, merytorycznie spójny oraz poprawny gramatycznie.

Potrzebujesz tekstów, które trafiają do klienta? Skontaktuj się z nami i poznaj naszą ofertę!

tworzenie stron internetowych

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc Ci się wyróżnić!

Kreatywni, Innowacyjni & Zdeterminowani. Działamy zarówno w mieście Poznań, jak i w innych lokalizacjach.