Gwarancja pewnych i szybkich efektów.

Kampanie PPC, czyli “pay per click” to pewna i szybka forma reklamy w wyszukiwarce Google. Jej efekty są widoczne natychmiast po aktywacji kampanii. W skrócie mówiąc po prostu płacimy za każde “wejście” na naszą stronę. Możemy również odpowiednio sprecyzować grupę docelową, która  ma być odbiorcą naszych treści reklamowych.

Kampanie PPC w Google Ads (AdWords) dzielą się na kilka kategorii:

  • Sieć reklamowa Google – to ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać reklamy. Dociera ona do ponad 90% internautów na całym świecie. Dzięki niej klienci natkną się na Twoje reklamy oglądając ulubione strony internetowe, filmy na YouTube oraz korzystając z różnych aplikacji.

  • Sieć wyszukiwania Google – to inaczej mówiąc wyszukiwarka www.google.pl. Może ona wyświetlać Twoje reklamy np. w postaci linków sponsorowanych. Twoja reklama może wyświetlić się obok wyników wyszukiwania dla frazy powiązanej z jednym z Twoich słów kluczowych.

  • Zakupy Google – zostały stworzone z myślą o sklepach internetowych. Pokaż klientom dokładnie te produkty, które masz w ofercie. Wyświetl zainteresowanym użytkownikom zdjęcia wraz z ceną przedmiotów z Twojego sklepu internetowego bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Zakupy Google to atrakcyjna i skuteczna forma reklamy, która natychmiast przeniesie klienta na kartę produktu w Twoim sklepie i umożliwi mu szybkie złożenie zamówienia.

  • Google Ads na YouTube – społeczność serwisu YouTube to ponad miliard użytkowników. Oglądają oni codziennie miliony godzin filmów zamieszczanych na stronie. Tym samym generują miliardy wyświetleń, co sprawia, że strona swoim zasięgiem przyćmiewa większość stacji telewizyjnych. Nie sposób przejść obojętnie obok takiego potencjału reklamowego.

  • Google Ads na Gmailreklamy w Gmailu są interaktywne i wyświetlają się w skrzynce odbiorczej klienta obok innych wiadomości. Dają one duże możliwości personalizacji treści od pojedynczych promocji, produktów po katalogi produktów lub szablony niestandardowe. Po kliknięciu w reklamę może się ona rozwinąć, jak wiadomość e-mail. Rozwinięta reklama może zawierać grafikę, wideo lub formularz.

  • Remarketing – to sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które wcześniej weszły w interakcję z Twoim sklepem internetowym lub stroną WWW. Pozwala utrwalić efekt reklamy wśród klientów, w czasie gdy korzystają z wyszukiwarki Google lub witryn partnerskich. Pomaga to zwiększyć świadomość marki lub zachęcić do dokonaniu zakupu.

tworzenie stron internetowych

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc Ci się wyróżnić!

Kreatywni, Innowacyjni & Zdeterminowani. Działamy zarówno w mieście Poznań, jak i w innych lokalizacjach.