Czym jest remarketing i jak działa? – definicja

Remarketing to idealny sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które już kiedyś weszły w interakcje z twoją stroną internetową lub aplikacją mobilną. Pozwala to na wyświetlanie im reklam akurat w momencie, kiedy korzystają oni z wyszukiwarki Google.

Jest to świetne rozwiązanie, jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji lub budować świadomość swojej marki.

Ludziki mózg działa tak, że raz przekazaną informację zapomina dość szybko, zazwyczaj w ciągu kilku dni. Przypominając informację znacząco wydłużamy okres, w którym jest żywa w naszej pamięci. Przykładowo, jeśli podamy informację po praz pierwszy i przypomnimy po 3-4 dniach, zostanie ona, żywa w naszej pamięci na następny miesiąc. Istnieją nawet specjalne algorytmy liczące czas po jakim należy powtórzyć informację, żeby przedłużyć okres w jakim o niej pamiętamy.

Jakie zalety płyną z remarketingu?

  • Szybki kontakt – możesz wysyłać klientom reklamy w konkretnym momencie,

  • Precyzyjne reklamy – możesz tworzyć listy remarketingowe pod kątem konkretnych zaistniałych sytuacji w twoim serwisie np. nowej promocji,

  • Ogromny zasięg – możesz reklamować swoje produkty zarówno w sieci na urządzeniach mobilnych, komputerach osobistych oraz w aplikacjach. Pozwala to dotrzeć do znacznie większej ilości odbiorców,

  • Opłacalność – możesz wiele zyskać stosując automatyczne określanie stawek,

  • Łatwe tworzenie reklam – specjalnie opracowane galerie grafiki dają możliwość łatwego tworzenia reklam.

Jakie możliwości daje remarketing?

  • Remarketing standardowy – to wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły wcześniej twoją witrynę, w czasie, gdy przeglądają oni sobie inne strony internetowe czy korzystają z aplikacji,

  • Remarketing dynamiczny – są to zaawansowane funkcje, które pozwolą uwzględnić w reklamie konkretne produkty lub usługi. Dokładnie te, które wcześniej oglądali już użytkownicy odwiedzający twoją witrynę,

  • Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce – czyli wyświetlanie reklam osobą, które opuściły już twoją stronę, ale nadal korzystają z wyszukiwania,

  • Remarketing wideo – czyli, wyświetlanie reklam osobom, które weszły wcześniej w interakcję z twoimi filmami lub kanałem na YouTube. Reklamy są wyświetlane w czasie, gdy użytkownicy korzystają z YouTube – przeglądają filmy lub korzystają z witryny czy aplikacji,

  • Remarketing kierowany na listę klientów – ta funkcja kierowania daje możliwość przesłania listy z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi.

Dobrze prowadzona kampania remarketingowa gwarantuje znaczny wzrost skuteczności twojej reklamy.  Warto zatem zlecić to zadanie wysokiej klasy specjalistą.

Stworzymy idealnie dostosowaną do twoich potrzeb ofertę. Gwarantujemy długofalową współpracę.

tworzenie stron internetowych

Jesteśmy tu po to, żeby pomóc Ci się wyróżnić!

Kreatywni, Innowacyjni & Zdeterminowani. Działamy zarówno w mieście Poznań, jak i w innych lokalizacjach.