Miliony osób na co dzień korzysta z wyszukiwarki Google do różnych celów. Szukając tanich wakacji, odpowiedzi na nurtujące pytania, czy konkretnych produktów, które zamierza kupić w internecie. Pomyśl tylko, jak wielu klientów mógłbyś zyskać, jeżeli po wpisaniu wyszukiwanego hasła na górze pierwszej strony wyników w Google pojawiłby się adres Twojego sklepu?
Na czym to polega?
Pierwszym krokiem jest odpowiednie zoptymalizowanie strony, zgodnie z wytycznymi Google, by nie zawierała żadnych błędów w kodzie HTML, CSS, JavaScript.
Kolejnym ważnym etapem, bez którego w dzisiejszych czasach się nie zaistnieje w internecie jest wersja mobilna sklepu, większość użytkowników przegląda internet za pomocą telefonu.
Sklepy internetowe, czyli portale e-commerce są bardzo rozbudowane i zawierają bardzo dużą ilość podstron. Należy skupić się na linkowaniu jak największej ich ilości. Nie zależnie od branży należy linkować nie tylko stronę główną, ale również podkategorie i konkretny produkt.
Co to oznacza? Np. prowadząc sprzedaż samochodów:
Dzięki takiemu sposobowi pozycjonowania tworzy się gęstą sieć współpracujących ze sobą linków co bardzo dobrze wygląda w „oczach” robota Google.
Czy dla sklepu internetowego istotny jest Copywriting SEO i Content marketing?
Oczywiście, że tak. Tworzenie opisów zgodnie ze standardami SEO ma ogromne znaczenie dla pozycji strony w Google. Ważne, aby teksty nie zawierały błędów językowych oraz stylistycznych. Wartością dodaną będzie oczywiście atrakcyjność treści dla klienta. Ogromne znaczenie ma również marketing, profesjonalne artykuły sponsorowane publikowane wraz z odpowiednimi linkami przynoszą efekt w postaci poprawy widoczności sklepu w wyszukiwarce.
Dodatkowym elementem, jaki Google bierze pod uwagę, jest wspomaganie sklepu poprzez reklamowanie produktów na blogu i w social media (Facebook, Instagram).
Prowadzenie Bloga jest wskazane w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego. Jak to zrobić? Można do tego celu wykorzystać zakładkę aktualności. Możesz pisać tak naprawdę o wszystkim, co dotyczy twoich produktów. O materiałach, o tym jak zabezpieczasz przesyłki do transportu, jakie rodzaje dostawy oferujesz itp. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest pisanie o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Twoi klienci z pewnością to zauważą i docenią. Staraj się zawsze odpowiadać na pytania. Później z najpopularniejszych artykułów można stworzyć na stronie swoiste FAQ. W tekstach zawartych w Aktualnościach postaraj się linkować do kategorii, czy konkretnych produktów. Warto umieszczać odnośniki do bloga na twoich profilach w social mediach takich jak Facebook, Twitter, czy Instagram. Robot Google na pewno zobaczy tę wymianę linków i wzmocni twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Jak wygląda nasza oferta?
Wybierając naszą firmę, otrzymujesz nie tylko pakiet SEO, ale również kompleksową usługę wraz z osobistym doradcą, który będzie zawsze do twojej dyspozycji. Co na pewno ułatwi Ci nadzór nad pozycjami twojego sklepu.
W skład naszej oferty wchodzi:
Linkowanie strony głównej i wszystkich podstron,
Krótkie oraz długie frazy kluczowe (long tail),
Optymalizacja twojego sklepu pod względem technicznym,
Content marketing (prowadzenie bloga, social media, artykuły sponsorowane),
Copywriting SEO (opisy dostosowane do twoich potrzeb),
Kompleksowe SEO z uwzględnieniem wszystkich działań zintegrowanych.
Prowadzisz sklep internetowy, lecz nie osiąga on satysfakcjonujących wyników?
Chcesz założyć sklep internetowy, lecz nie wiesz, od czego zacząć?
Skontaktuj się z nami, a nasi fachowcy na pewno dobiorą idealną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb. Gwarantujemy pełen profesjonalizm i rzetelność w realizacji powierzonego nam zadania. Gwarantujemy, że twój sklep z naszą pomocą osiągnie Topowe miejsca w wynikach wyszukiwarki Google. Niezależnie, czy to Poznań, czy też inna lokalizacja, zawsze służymy Tobie naszą pomocą.